TORSDAG 24/2

Bara fyra dagar kvar på denna månad, så himla skönt! Just nu snackar jag med finaste Gb på facebook. Hon drar ju till Maldiverna imorgon och jag kommer inte få träffa henne på två hela veckor, hur kommer detta gå? Aja, kom hem för cirkus en timme sen ifrån friskis där vi körde spinning idag, tufft! Skoldagen var ganska lugn faktiskt, är så himla glad att skridskorna är över, kommer aldrig åka det med min skola i hela livet igen! Aja, nu ska jag läsa om det kommit något nytt om Kissie-skandalen och sen läsa bloggar och skvaller. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Drar HAN till maldiverna? ;) Kommer sakna dig vännen!

2011-02-25 @ 07:30:55
URL: http://gabriellasegna.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback