DAG 20- EN JAG VILL BYTA LIV MED FÖR EN DAG


Jag har hoppat över nu några dagar utan att göra "30 dagar" och det är på grund av att temat jag skulle skriva om som var mitt favoritband lockade inte att skriva om. Jga lyssnar knappt på några band och jag har ingen direkt favoritartist utan jag gillar många så därför var det svårt att skriva om det. Så jag bestämde mig för att hoppa att skriva om det, men här kommer för dag 21.


Ja denna har jag tänkt på ett tag och personen jag skulle byta liv med för en dag finns faktiskt inte i verkligheten och det är kanske därför jag vill byta liv med just henne. Hon lever i en dröm. Jag är fullt medveten om hur hon lever i overklighet och sättet hon lever på är ytterst få personer som lever på vår jord. Om ni fick gissa vem det skulle kunna vara utan att titta vem det är skulle ni kunna veta det då? Jag tror ni kan gissa i alla fall!


Personen som spelas av Blake Lively i Gossip Girl har en sjukt snygg garderob med massa plagg som jag skulle kunna dö -eller kanske inte dö- för, de är fantastiska. Hennes karaktär har en tendens att bara kunna slinka sig ut ur allt som är jobbigt. Hon lyckas även hur hon gör. Hennes liv är overkligt bra i de flesta stunderna. Hon kan få vilka killar hon vill, köpa vilka kläder hon vill och gå på vilka fester hon vill. Hennes namn är Serena van der Woodsen och hon lever ett dröm liv på Upper East Side i New York. Serena är en stark tjej som drar ut gränserna vilket jag tycker om, varje gång jag tittar på GG beundrats jag lite av hur Serena hanterar vissa situationer.

Hur som haver, hoppas ni har fått en bätte uppfattning om varför jag älskar Gossip Girl och varför jag skulle leva som Serena för en dag. Pussar.

serenablend | Flickr - Photo Sharing!  marronie


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback