HISS - BLAND MINA RINGAR


Jag hissar mina ringar ifrån stylebytyra. Jag har de på bilderna + en till ifrån Tyras kollektion och jag älskar de. De är både snygga och sköna och de färgar inte av sig, än. Jätte dyra är de inte heller. Har ni någon ring ifrån stylebytyra? Inte, checka då in hennes hemsida här -> http://stylebytyra.se/


Jag hissar "utlandsringar". Man hittar oftare snygga ringar när man är i tex Spanien, Frankrike osv. Mitt tips är att alltid ha ett öga öppet och titta om det finns någon ring på en marknad eller så. De ringarna blir mer unika eftersom alla ens kompisar inte har likadana, jag tycker det blir roligare då. Min på bilden köpte jag i Frankrike.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback