WE ARE FREE AND WE ARE PERFECT

Skinny B*tches Gone Wild. Skinny B*tches Gone Wild.
Hej sötisar! Kom hem ifrån skolan för en halv timme sen eller något sånt och jag åt en "MM", Mega Mellis eftersom jag var sjukt hungrig. Började dagen med lite engelska imorse klockan tio och sen hade vi lunch vid elva följt av SO, Svenska och NO. Dagens slutades med Elevensval. Nu kommer jag tyvärr inte kunna blogga jätte mycket mer idag eftersom jag har Kemiprov imorgon och hur mycket jag än vill måsta jag plugga istället för att blogga så jag kanske hinner med lite fler inlägg idag än vanligt, tyvärr. Jag bloggar så fort jag hinner. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback