YEEEESTERDAY.

Gårkvällen var sjukt mysig. Vi kom hem till Petra vid halv sex och snackade ett tag. Vi gjorde middag och satt och pratade lite till. Vid halv åtta rörde vi oss mot tunnelbanan och drog in till Hötorget och hämtade ut våra biljetter. Medans vi väntade på att köpa popcorn och sånt gick vi och satte oss på donken och åt en glass. Filmen började vid halv tio och slutade halv tolv. Vi fick skjuts hem och jag kom hem igen vid tolv. Grymt rolig och bra film det var, jag rekommenderar den. Men tydligen vad detta den tredje filmen i serien och jag visste inte det fanns några innan, men man fattade allt i alla fall. Vi har så kul ihop.  ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback