CIAO SUFIAZ.BLOGG.SE

Ser att jag efter detta uppehåll att jag fortfarande har några trogna läsare som bara väntar på några uppdateringar med bilder, shopping och att jag ska berätta om mina utlandsresor. Tyvärr kommer jag inte göra det på denna blogg utan jag byter blogg helt och hållet. För några av er kommer det betyda att ni inte kommer kunna läsa min blogg och de personerna är min släkt. Det är inte så att jag kommer skriva om alla hyss som jag gör eller att jag vill kunna ha möjligheten till att lägga upp nakenbilder utan att pappa ser som jag inte vill att släkt eller familj ska läsa den utan för att jag vill inte att min släkt ska läsa om alla mina tankar och funderingar. Men om ni är en vän till mig eller bara en läsare så kan ni fråga mig på facebook om vad den nya bloggen heter. För er som inte känner mig personligen kommer jag också ge ut den till om ni inte verkar vara psykopater. Jag heter Sofia Claesson på facebook och tveka inte på att fråga, jag kan inte bitas genom dataskärmen. Hoppas ni har varit nöjda med denna blogg. På min nya blogg kommer jag försöka uppdatera lika mycket som jag gjort här men med mer interessanta inlägg. Ses där! ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

det var ju tråkigt att man inte kan läsa din blogg längre. Jag har ju följt ditt liv det senaste året. Men jag förstår dig. Kanske du och jag kan ha lite mer kontakt på telefon och prata med varann istället eller att vi kan ta en fika på stan ibland. Kram o puss.

jag kommer o hälsar på er senare idag tisdag.

2011-07-26 @ 15:24:48

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback