- BEST THING I NEVER HAD

Hairspiration - Polyvore Hairspiration - Polyvore
Godmorgon! Vaknade såklart en timme senare än väckarklockan ville men vad gör man när man är trött? Jo sover. Somnade rätt så sent igår. Satt uppe och läste massa bloggar och tog i gen lite av det jag missat när jag inte läst stor-bloggarna på en vecka (?) sjukt. Hann även med att prata med Erik, åh vad jag kommer sakna honom.
.
Nu ska jag sminka mig och platta mitt otvättade hår för att gå ut i regnet bort mot Enskede IP för att tita på killarnas fotbollsskolor som möts i VM, haha. Men det blir sista gången jag får träffa de innan jag och de åker. Sadface. Men nu ska jag ta och sätta igång och göra lite nytta. Puss! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback