- GRADUATION GIFTS

fick lite presenter när jag slutade nian av de som kom till skolan och tittade på mig. jag fick:
.
• ett diamant halsband av min morfar, det var min mormors. ♥
'
• 200 kronor av min farmor och farfar, tack så mycket.
'
• väskan jag har suktat efter av min mor. älskar! 
'
• 200 kronor av min far för varje MVG, 1000 kronor alltså. älska pappa!!!!
.

jag kramar väldens bästa lärare.
kommer vara en av de svåraste sakerna att lämna när det handlar om gubbängsskolan. sista terminen då jag mådde som värst var hon min psykolog. hon visade rätt vägen för mig och hjälpte mig enormt. kommer aldrig få en lärare som är så bra som johanna boberg. är så himla glad över att jag fick ha henne & uppskattar hennes kärlek till oss elever enormt. kärlek till boberg ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback