2011-06-04

Julia Inez Bergström - Julia Inez Bergström -
Hej Ni!
.
Vaknade en timma för sent idag och behövde skynda mig att packa mina grejer. Idag tar jag, min syster och min mamma en tur till vårt landställe ute i skärgården. Blir väl solning på bryggan, fika med morfar osv. Jag kommer hem imorgon så jag kommer nog inte ta med mig dator eftersom jag inte vet om det finns internet där. Men morfar har dator och internet så kanske kommer ett inlägg ifrån den om nu har tur.
.
Gårkvällen var i alla fall sjukt lyckad. Skit bra konsert och det märks på hur hes jag är idag för fy sjutton vad Yassie och jag sjöng med när det var Party's in my head, Mikrofonkåt och Baksmälla. Efter konserten tog vi en glass och gick lite inne i fina Stockholm. Niklas lämnade oss vid tunnelbanan i TC och Farre och Yassie tog ett annat håll vid Gullmarsplan. Jag, Ragge och Erik åkte hem till Erik och chillade ett kort tag innan de gick med mig hem och jag var hemma vid tjugo över tolv. Lyckad kväll. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback