2011-06-09 00.08

Sonho de Menina Sonho de Menina
Hola bloggen!
.
Kom in för typ en halvtimme sen efter att spenderat kvällen ute med lite vänner. Efter jag käkat middag hoppade jag in i duschen och mötte sen upp solstrålen Malin. Vi mötte upp Erik och sen Jonny. Vi mötte upp niklas och sen kom även Fabbe. Vi hände lite i en park, snackade och tog det lugnt, mys.
.
Nu ska jag hoppa i säng eftersom imorgon är det klassens dag och jag och mina kära klasskamrater ska till Farsta Gård och käka lunch tillsammans. Blir säkert kul. Sen efter det har jag sminkning på Make Up Store och sen har jag bal på kvällen. Om det inte blir bloggning imorgon så ha det så bra! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback