ALL DAY, ALL NIGHT

Hey!
.
Är hemma nu ifrån Farsta. Mamma och jag köpte bara lite nödvändigheter inför resan till Cuba som vi åker på den 18 Juni. Jag skulle ha köpt en hatt men glömde, haha. Nu sitter jag och läser igenom det som jag missat på alla bloggar de senaste dagarna. Har jag saknar att sitta inne och läsa bloggar? Onej.
.
Har pecis kommit ut ur duschen och ska fixa mig lite iför kvällen som som sagt kommer spenderas på Gröna Lund med lite vänner. Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Jag vill ju inte var klädd för varmt/kallt. Aja, jag får ringa Gabriella och fråga vad hon ska ha på sig. Vi hörs kanske senare! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback