COUNT ON ME LIKE 1,2,3 I'LL BE THERE

Tar ifrån Gabbi... ♥
.

Du heter: Sofia
Smeknamn: SF, Soffan, Soffipropp
Låt som när du är ledsen sörjer till: You Make It Real - Jason Morrison 
Beroende av: Blogga, vänner och kärlek
Vad tror folk om dig? Jag vet inte, snäll hoppas jag!
Stämmer det? absolut, om du är snäll tillbaka 
Vad får du oftast komplimanger för? ögon & kläder 
Brukar du skratta för dig själv? ojaaa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ok puss.
Var bor du? Södra Stockholm
Trivs du där? Jada, oftast.
Hur svarar du i mobilen? "Hej!" eller "Aa hallå!?! 
Vem ringde du senast? Niklas
Vad gör du om helgerna? Umgås med vänner, shoppar, fikar, lever!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sa att han skulle komma till där vi var. 
Antal timmar sömn inatt: 01.00 - 11.25 typ.
Sov du ensam: Ja ensam i sängen men samma rum som Bellis
Brukar du komma i tid: Ojaa.
Hur känner du dig nu: Ganska glad faktiskt
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart och blå 
Vad saknar du:
När pussade du någon senast (motsatt kön): Fredags
Hade du en bra kväll igår: Ja helt okej. 
Favorit dryck på morgonen: Äppeljucie!
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar senast elva annars senast ett kanske
Sysslar du med någon idrott: nopp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, beror på.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: utforska
Är du bortskämd: nja, lite kanske
Vad fårdu imånadspeng: 500 kronor
vad är det värsta du vet? att bli sviken
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Gabbi och Amanda
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, spara, resa! 
Vill du gifta dig: Ja det tror jag
Vill du ha barn: Mm.
Är du musikalisk? Haha nej
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, inte sen jag var sex.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ojaa.
Biter du på naglarna: Tyvärr

Kommentarer
Postat av: amanda

min finaste sofia!

2011-06-06 @ 15:51:04
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback