DÄR INGEN FANNS TILL HANDS

Hej igen!
.
Nu är jag hemma efter en mysig dag med fina Malin. Vi träffades vid tolv imorse och gick och satte oss på Ängen och solade. Gick och köpte var sin kebab till lunch och satt och pratade med några random killar ifrån Solna eller Märsta. Sen har vi bara legat och solat sen klockan ett tills nu och lärt känna varandra bättre. Vi mötte även upp Daniela och Yassie och sen även killarna som spelade fotboll. Planerna blev alltså inte som planerat men vad gör det om jag ändå är ganska nöjd.
.
Nu väntas middag och sen ska jag möta upp min saknade vän Petra som ska sova hos mig inatt så vi köper väl något gott och hyr film kanske. Mys! Vi Höres ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

fint att du kan stava mitt namn.. :p <333

2011-06-06 @ 20:22:41
URL: http://singoutloud.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback