LET ME SPELL IT OUT

Hej folket!
.
Sorry att jag inte bloggat så mycket men jag vill bara säga att jag lever livet just nu och har inte riktigt tid för att blogga liksom. Kom hem sent igår efter att ha varit i Alby med Niklas, Erik, Farre, Daniela, Fabbe, Saga och Ragge. Vi badade, lyssnade på musik och blev myggbitna osv. Jag hade jättetrevligt. Verkligen. Tack alla som var där.
.
Idag är planerna att åka med mamma till Farsta en snabbis och sen ikväll ska jag med vänner till Grönan och se Petter och September uppträda. Både gänget ifrån Gubbis och mina vänner ifrån Stureby ska dit. Kommer bli awesome. Lev livet nu!
.
Peace out. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback