FORGET ABOUT THE PRICE TAG

hellu. sitter och lyssnar på låten i rubriken och känner mig riktigt nöjd med kvällen som varit. ska jag berätta? vill ni inte veta hur allt gick till så sluta läsa nu! läser du fortfarande...såhär var min kväll:
jag tog tunnelbanan och mötte upp emma, vero och bella i tallkrogen och sen kom även jennifer och hoppade på vår tunnelbana. jag hoppade av i gullmars för att möta upp yassie men eftersom hennes buss var försenad åkte jag och mötte upp de andra och jennie, annefrid och vendela. vi hämtade ut biljetterna och väntade på yassie och sona. de andra gick sen till restaurangen medan vi väntade på några till. efter ett bra tag kom även sandra, saga och daniela och vi tog ut våra biljetter. sandra hade även lyckats glömma sin plånbok någonstans i farsta. på vägen till restaurangen där vi hade bokat bord ringer emma och säger att de har sagt fel pris till oss från början och det blir mycket dyrare än väntat. så vi vänder och alla drar istället till taco bar och käkar. efter det och massa grupp bilder drar vi oss till donken och sen in på bion där vi ser filmen hur många lingon finns det i världen, haha, underbar film! efter det åker vi hem sjungande på tunnelbanan. så mycket som jag har skrattat ikväll har jag inte gjort på länge. tack världens bästa tjejer, ni gjorde min kväll. vi får göra om det snart. pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback