JOSSAN ÄR TILLBAKA

Hej finisar! Eftersom blogg.se kronglade nu på morgon är det Josefin som lägger upp detta inlägg. Just nu sitter jag i bilen med destination: Björnrike i Härjedalen. Vi kommer sova hos släktingar i Vemdalen i natt men imorgon checkar vi in på hotell i Björnrike, där alla våra vänner bor. Jag vaknade av att pappa ringde klockan tio eller något. Sen har jag bara packat hela morgonen, skitkul verkligen! Känns tråkigt att lämna Stockholm utan att ha träffat min killkompis men sånt händer. Bra att det finns sms. Jag tar såklart med mig min dator men jag får inte spendera så mycket tid framför datorn som jag skulle vilja för pappa så det kommer väl in tre inlägg per dag eller något. Jag gillar ju att blogga så jag ska försöka hinna med så mycket som jag får. Annars ska jag försöka njuta av goda middagar, trevligt folk, afterski, skidor och härlig semester. Pussar till er! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback