ONSDAG, 2011-03-16

hej alla läsare! skoldagen började som sagt med ett nationellt prov i kemi som gick asdåligt följt av ett till som gick lika bra det, woho! efter tre timmar gick alla nior och åt och det var veckans godaste mat, lax! efter det kom jag till dagens höjdpunkt eftersom jag spenderade rasten med sandra, daniela och yassie och vi pratade om allt mellan himmel och jord typ hela rasten, fina cheyer! sen hade jag svenska och so och slutade vid tre. nu ska jag om ett litet tag ta mina väskor och bege mig till pappa. pussar!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gullis. Visste inte att du gillar lax. Trevlig helg. Puss

2011-03-17 @ 17:35:15

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback