SÖNDAG 27 MARS


hej mina läsare! jag sitter just nu och lyssnar på en låt yassie skickade till mig imorse, riktigt bra! jag kom precis hem ifrån gymmet där jag, josefin och petra körde järnet. det var riktigt skönt och vi känner oss riktigt duktiga nu. petra sov hos mig i natt. efter earth hour blev klockan lite mycket så vi bestämde att hon fick sova kvar här. klockan tio gick vi hem till henne och fixade sakerna. skypade med lite mysiga personer och såg på gossip girl tills klockan solg ett och somnade vid två men eftersom vi har bytt till sommartid nu så blev det ju klockan tre. vi glömde även bort att ställa om klockan så vi vaknade en timma för sent i morse men vi hann i alla fall. mysig lördagskväll. pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback