TACK FÖR DU ÄR MIN MOSTER.

Åh detta gör mig så glad. Glad över att ha människor i min omgivning som bryr sig om mig och försöker lyfta upp mig när jag är ledsen. Det är ni som gör min dag som gör livet värt att leva, det är ni som är en del av mitt liv. Jag brukar tänka på det ibland. Alla som läser detta -nästan-, alla som träffar mig varje dag och som lever i min omgivning ni har alla varit en del av mitt, Sofias liv. Hur ni varit en del av den är upp till er. Ni som tittar på mig och snackar skit (om det finns någon som gör det) och lever på att försöka sänka andras självförtroende för att höja er eget ni har den delen i mitt liv, er kommer jag komma ihåg som falska personer. Medan ni som försöker uppmuntra mig och visar att ni bryr er er kommer jag komma ihåg. Till stor del för att jag älskar er. Jag förstår inte riktigt hur folk kan tycka att det är värt att ha ett dåligt ryckte. Man lever ju bara en gång och sättet vi vill leva vårt liv på väljer vi ju själva. Glöm aldrig att ifrågasätta: Är det verkligen värt det?

Tack moster. Du gör min dag. Pussar till dig och familjen! ♥



Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Åh vad rörd jag blir hjärtat! Du är sååå fin!

Älskar dig, puss och kram ♥

2011-03-10 @ 21:55:56
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg

2011-03-10 @ 23:18:04
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback