YOU AND ME TOGETHER, STARS FOREVER.

Little Manhattan on Yahoo! Movies far away
åh, världens bästa film: little manhattan!
går kvällen var megamysig. jag mötte upp yassie vid tunnelbanan och sen mötte vi upp alla andra vid hk. vi köpte godis och gick hem till mig och satte på en skräckfilm, den var fan inte läskig, eller jo lite men mest bara äcklig. jag kommer inte upp namnet men säger det sen.
vi snackade ett tag efter och återhämtade oss. sen vid tolv behövde yassie gå till bussen. vid halv två gick ragge, fabbe och saga men erik och niklas stannade kvar med mig och daniela. vi satte på little manhattan och sen snackade vi. killarna drog vid halv fem och jag och danfer somnade vid sex. jag kommer vara så död imorgon men det var så värt det. pussar till er som gjorde min kväll!

Kommentarer
Postat av: ella

fin blogg! allt bra med dig? :)

2011-03-20 @ 18:42:44
URL: http://baraellaa.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback