10 SAKER

här är tio saker ni troligtvis inte visste om mig:

• jag älskar rostat bröd med marmelad och ost, gudomligt gott.
• jag har aldrig skolkat, dock har jag lyckats med två förseningar under 3 år.
• jag föredrar vanilj före chokladglass. ovanligt men sant.
• jag älskar att bli kramad bakifrån. det gör så att jag känner ännu mer närhet.
• jag är ett städfreak, har alltid varit det också. sån är jag liksom, acceptera.
• jag tycker akon är en kung på att sjunga, älskar typ alla hans låtar.
• jag vill flytta till L.A när jag blir stor och lyckas där. inom mode-branschen såklart.
• jag har blivit beroende av att duscha. före hatade jag det men nu har det vänt.
• jag hatar när folk säger att de rakar sina ben för andras skull och inte för sig själva.
jag älskar black eyed peas - alive är en av mina absoluta favorit låtar. den får mig att må bra.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback