JAG GÖR DET FÖR DIN SKULL


två bilder ifrån idag. väldens finaste tjej!
.
är hemma ifrån stan nu igen. jag mötte upp petra, jossan, och bella och vi drog in till kungsgatan och åt thaimat till middag. snackade lite och gick till kungsträdgården och sen åkte vi hem. jag är så himla trött just nu, dax för lördagsmys? ojaa.
.
idag mötte jag i alla fall upp gabriellasödermalm. vi gick till donken och köpte med oss lite gott och satte oss vi vattnet och pratade. gick en promenad och sen in i lite affärer för shopping. visar imorgon vad jag köpte. efter det satte vi oss på wayne's och tog en fika. shoppade lite till och sen drog gabbi och jag mötte upp mamma för att prova lite skor. fick inga med mig hem men aja. kom hem vid halv fem.
.
nu tänkte jag ta lite glass och sätta på en film och lägga mig tidigt ikväll, det behövs. imorgon ska jag träffa bästavän igen och kanske lova. vi hörs senare, pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback