JAG HATAR / ÄLSKAR:

• jag hatar när folk inte kan stå på sina egna ben utan är beroende av andra hela tiden.
.
♥ jag älskar att bli smekt på kroppen med fingertopparna. mysighet på hög nivå.
.
• jag hatar att vakna upp och vädret inte funkar med kläderna som jag tänkt mig.
.
♥ jag älskar att ha blogg, ibland. skönt att få skriva av sig lite. läs eller inte, det är upp till er!
.
• jag hatar när folk ska vara negativa till allt och alla.
.
♥ jag älskar att bli fotad av andra. har tvång att jag måste se bra ut på bild.
.
• jag hatar att vara hungrig, gillar inte känslan bara.
.
♥ jag älskar känslan när man inte ha några läxor.
.
• jag hatar när folk viskar. sluta upp med det, respektlöst som fan.
.
♥ jag älskar att träffa nytt folk. umgås med de som inte känner en på djupet, som stureby-gänget!
.
• jag hatar att ha dåliga hår-dagar. usch fy och blä.
.
♥ jag älskar när folk visar att de bryr sig och att det älskar mig men bara om det är så.
.
unicornsneverdie unicornsneverdie

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback