QUESTION / ANSWER

SVAR: då ska vi reda ut det här da. både lärare och bekanta tror att jag och erik är tillsammans. men nej, det är vi inte. vi är inte ens på G eller har sådana känslor för varandra. erik är en av mina bästa killkompisar och jag umgås med honom så mycket för jag har så jävla kul när jag är runt honom. han sprider en sån glädje och gör mig glad. och det är de som man ska vara runt. erik och jag är riktigt tighta på massa olika sätt men inte på det sättet.
.
erik och jag är inte tillsammans på grund av olika anledningar som jag inte tänker ta upp i bloggen. jag skriver inte ut det här bara liksom, det är för privat. och förresten anonym, skriv ut ditt riktiga namn nästa gång, tack!♥

Kommentarer
Postat av: melinda

endast jag vet sanningen.. ;D

2011-05-19 @ 21:36:18
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/
Postat av: melinda

endast jag vet sanningen.. ;D

2011-05-19 @ 21:36:34
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback