SHE WILL BE LOVED

jag i torsdags, alltså innan jag klippte och slingade mig!

godmorgon läsare! valborg igår var så bra som den kunde bli med mina hårda krav av päronen. jag mötte upp bella och vi gick tillsammans och mötte upp emma, veronica och några grabbar. vi hängde på enskedefältet och träffade kompisar och bekanta. såg fyrverkerierna och skrattade. vi drog hem vid tio och då drog jag och mina fina nittiosjuor till hk och köpte film och köpte ett kilo godis och gick hem till oss och myste resten av kvällen. det var riktigt bra eftersom jag är sjuk och var astrött. valborg var så bra den kan bli men nästa år då blir det paarty fan.

nu ska jag plugga och fixa lite här hemma och sen får vi se vad som händer. har lite saker jag vet att jag måste fixa dag så vi får se vad som jag hinner med men en sak är bokad i alla fall och det är gossip girl ikväll. pussar!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback