-

Vad heter du: Sofia
Ålder: Blev 16 år i April.
Vad gör du: Bloggar kanske?
Vad längtar du till: Sommarlovet.
Vad händer i helgen:Har inga planer än men säkert något kul
Vad blir du glad av: Mina finaste vänner & Sevent Heaven.
Vad blir du ledsen av: När jag blir sårad av någon jag trodde var på min sida.
Vad ska du göra i dag: Plugga och käka jordgubbar.
Favoritsnabbmatställe: McDonald's såklart.
Vem saknar du: Många.

HUR
Svarar du i telefonen: Typ: "aa hallå" eller när mamma ringer: "mmm..?" jag vet, jag är asdryg!
Gör du när du är kär i fel person: Försöker inse att jag kommer hitta den rätta och att det inte är han
Tycker du om gul-bil-leken: nej, den är skit-tråkig.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 156 kr och sen kortet.
Många kontakter har du på msn: använder inte msn.
Spenderar du en regnig dag bäst: shopping med vänner

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? ''jaaa:-d du är så fin min pärla!<333" ifrån amanda
Pratar du med på msn just nu? nej
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? Haha det var nog Erik, som vänner!
Vill du kasta en sten i huvudet på? en pojke.
Saknar du mest just nu? Jag vet men delar inte med mig.
Ska du träffa imorgon? My classmates
Vem fick du senast sms av? Gabriella tror jag

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Nja kanske
Gråtit en hel natt: Nej inte hela
Åkt vattenskidor: Nej
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Oja .

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du är snyggare gumman! älskar dig <3

2011-05-24 @ 15:15:08
URL: http://emmaochvero.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback