IT'S ME AGAINST THE WORLD

hej där! tpl brud som sitter här och lyssnar på spotify. huvudvärk och illa mående är hur min dag har varit. men nej, jag började med nationella i matte, hade håltimme, lunch, spanska, håltimme, idrott som jag inte kunde vara med på eftersom jag är förkyld, tråkigt fan. efter skolan gick jag hem till min fader och fixade lite saker och nu har jag spenderat en timme framför favoritbloggarna och facebook. kunde inte träna idag heller på grund av att jag fortfarande inte mår toppen.
tpl idag och det märks. men tack amanda för du förstår, ibland tror jag att du är den ända. älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sötis! finns här, det vet du. ställer alltid upp. älskar dig med!

2011-05-05 @ 19:37:41
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback