YOU SHOULD BE WITH ME

hej ni! efter en powernap på några timmar vaknade jag upp för lite middag och nu sitter jag här framför FB. är inte alls sugen på livet just nu, men tur att jag har amanda i dessa stunder som visar mig det ljusa i livet, du är guld värd min fina. en liten sovmorgon imorgon har jag också, kärlek. dock tror jag jag kommer ha ganska svårt att somna ikväll.
.
jag känner att jag måste ta tag i träningen igen. ska försöka träna mist två gånger denna vecka. jag ska verkligen försöka och sen får vi se hur det går. jag tycker det är jätteskönt att träna och känslan efteråt men att det tar ganska mycket tid gillar jag inte. men jag ska ta tag i detta nu. träna när jag känner för det, det blir roligare då.
.
.
juste det roligaste hände när jag blev väckt ifrån min powernap. här är konversationen mellan mig och mamma:
.
mamma - sofia!! det är dags att gå upp nu!
sofia - va?? jaha, vilken dag är det?
mamma - men ta och skärpt dig.
sofia - men vadå? hur mycket är klockan da?
mamma - lite över sju.
sofia - men mamma, jag har ju sovmorgon på tisdagar. gå nu!!
mamma - men den är ju sju på kvällen.
sofia - HAHAHAHA jahaa!
.
hahahah.. shit jag hade verkligen ingen aning vilken dag det var eller vilken tid på dygnet. dock hade jag drömt om tisdagen så det var nog därför jag blev så förvirrad men så sjukt kul i alla fall. dör, lite! ♥

Kommentarer
Postat av: Tove Waldemar

åh tack sötnos, detsamma! älskar dig <3

2011-05-23 @ 20:43:58
URL: http://tovewaldemar.blogg.se/
Postat av: amanda

tack hjärtat mitt. du är fantastisk! älska dig!

2011-05-23 @ 20:54:57
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback