I<3FRANCE

Hej!
Jag har inte skrivit på ett tag, för jag har varit i Frankrike och haft det riktigt bra.
Vi bilade ner förra fredagen och vi kom iväg ifrån Stockholm klockan åtta.
Vi åkte hela natten till Danmark, Tyskland och Belgien.
Klockan fem på kvällen på Lördagen var vi framme vid Paris.
Där lånade vi min bonus mammas kompis Lisas lägenhet som låg i östra Paris
Vi gick ut och åt middag.
Vi var i Paris i tre dagar och vi hann med att titta på Notre damm och Triumfbågen.
Vi hann även vara uppe i Eiffeltornet och vara på Disneyland.

Sedan åkte vi ännu längre ner i Frankrike nära en stad som heter Bordeaux.
Där min bonus mammas pappa bor. Vi lånade ett hus där av några kompisar till
Annas pappa. Där var det varmt. VI solade och badade. Bara tog det lungt!

Vi kom hem i morse. :) <3

Ha det bra! xoxo

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback