nöjjjjd

hej bloggis!
 
Idag vaknade jag och gick upp, åt frukost och tog en dusch.
Fixade mig och tog en tripp till stan med mamma,
både hon och jag var sugna på att handla så det blev 3 par skor till mig och så köpte jag en kjol. 
Blev jätte nöjd och fikade och sedan hem.
Bella kom sedan till mig och jag packade min väska och gick hem till henne.
Vi satt vid datorn en stund och sedan åt vi middag, taco tallrik.
Vi tittade på melodifesivalen och blev inte så nöjda  med vinnaren men det får vi överleva. 
Vi sitter just nu och det är några omogna killar som har kastat snöbollar på bellas tomt,
eros - bellas hund- blev jätte rädd och skällde mycket.  

men vi ska snart göra nåt annat så vi ses , xoxo


skooooooor                                                                                   
                                                                                                         
tygskor - h&m - 129:-
blommiga balerina vita- h&m- 129:-
blommiga balerina svarta- indiska- 149 :-

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback