söndag

Hej hej !
idag är det söndag, sommartids omställning och  min favorit tv-dag.
Jo, så här har dagen sett ut.
Jag gick upp klockan tjugo i åtta för att jag skulle spela match klockan nio.
matchen gick inte så bra och vi förlorade med 6-0. Åkte hem och sitter nu och har läst favorit bloggarna.
Ska snart ta en snabb dusch. Planerna för dagen är nog att träffa bella och titta på mina favorit program one tree hill och gossip girl, måste även också göra engelska menmen det gör vi senare.
Gårdagen spenderades på stan och hemma. Var i stan för jag tittade på bio med mamma och bella ,
vi såg en shopaholics bekännelser, den var riktigt bra. Var hemma och på kvällen kom Osvaldo och åt middag med oss. tittade på tv och slumrade till någon gång vi ett.

Varför jag inte har skrivit på länge är för att jag har varit sjuk.

xoxo


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback