torsdag

Hej! Jag har inte hunnit skriva så mycket eftersom det har varit så mycket läxor denna vecka.
Dagen började med en sovmorgon till 8 och gick upp och åf frukost .
Skolan startade med att ha dans på idrotten med 7a , vi dansade jenka och bugg. :( 
Sedan åt jag lite köttsoppa och hade sen träslöjd , sen spanska !
Gick sedan med Jossan, Petra och Bella och tog en fika på mc donalds.
Kom hem till bella med väldigt våta fötter,
för att vägen vi gick var bara en stor vattenpöl
Men jag bestämde mig för att gå hem från bella för jag skulle på träning och hade läxor.
Kom hem och gjorde läxor men jag hade lite tid över så jag titade på tv.
Åkte till min fotbollsträning och hade mest styrke träning , lite jobbit men jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig. 
Kom hem och åt miggad och smsade lite, sitter nu har och skriver.
Imorgon blir det nog en ganska lugn dag i skolan , träffar nog Bella efter men....
 
pussochkram

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback