DAG 1 - BILD + KORT FAKTA OM MIG


Hej alla! Som ni vet heter jag Sofia. Jag bor och går i skolan i Södra delarna av Stockholm. Jag är 15 är och går i 9A, som är en sjukt bra klass att gå i föresten. Jag är otroligt glad tjej som tycker skolresultaten är en av de viktigaste delarna i mitt liv. Annars spenderar jag mycket tid framför fejjan och massa bloggar. Jag följer typ en massa program på tv:n som Top Model, Desperate Housewives, Gossip Girl, One Tree Hill osv. Jag är typ beroende av hunken Zac Efron vilket de som läst min blogg ett tag har märkt. Annars lever jag ganska normalt liv med skillda föräldrar, stor släkt, massa vänner och älskar mode. Puss och Kram.


Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

Kul att du gillar Zac :) Du får gärna besöka min "HSM"/Zac Efron fansida.

2010-12-12 @ 00:42:12
URL: http://www.breakingfree.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback