DAG 4 – MINA MÅL / DRÖMMAR

Ja ni, vilken svår sa att skriva om eftersom jag bara är femton har jag lite drömmar och önskningar som säkert kommer ändras under åren men jag ska berätta lite om några av de.

- Först vill jag att ingen i min närhet ska råka ut för något illa eller något sånt eftersom de betyder så mycket för mig. Det skulle vara hemkt om någon (till) dog som jag älskar, det är så svårt att föreställa sig det om man inte har varit med om det förut men det är fruktansvärt.

- Jag skulle vilja gå på en dejt med Zac Efron. Han verkar vara en sån snäll person som är så jävla snygg så man bara vill dö. Jag drömmer om det ibland på natten och när han ska ge mig en godnatt puss vaknar jag upp med ett léende på läppana. Det finns typ ingen känsla som är lika bra som den.

- Jag skulle vilja bli rik, och inte behöva var oroad över pengar. Jag skulle vilja kunna köpa dyrare presenter till familj, köpa massa kläder och skor och kunna resa utomlands när jag vill. Dock är jag under arton så även om jag skulle vinna på lotto eller något så har mina föräldrar hand om pengarna (och kanske slösar lite) tills jag är arton.

- Jag skulle vilja ha en pojkvän. Jag har ganska många vänner som har/haft de mest underbara killarna och jag skulle verkligen vilja uppleva riktig kärlek med en underbar pojke. Detta ska väl fixas under 2011, påminn mig, haha, skoja! Kärlek kommer när det kommer.

- Jag skulle vilja åka till typ USA och jobba på en modetidning som typ de i The Hills / The City, deras jobb verkar vara hårda men jäkligt underbara. De får resa runt om i välden och se på kollektioner, nya klädlinjer, skriva artiklar och se på modevisningar, det livet vill jag leva.

Jag drömmer om massa saker men mest drömmer jag om att leva ett friskt och lyckligt liv med massa vänner och familj som älskar en. Inte dömma eller bli dömd. Inte ta åt mig av andras onödiga kommentarer utan vakna upp och somna med ett smile på munnen och var nöjd med mig själv. Det är något jag ofta har problem med, jag känner mig inte tillräckligt snygg, duktig eller bra, jag har inte det bästa självförtroendet, men det finns vissa saker som får mig på benen igen som brevet jag fick av min bästa vänner. http://sufiaz.blogg.se/2010/november/the-greatest-friends.html#comment

Kommentarer
Postat av: Farmor

Sofia, Du är snygg, rar och en underbar tjej. Tyck om dig själv

2010-12-16 @ 21:49:59

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback