I HOPE THIS WILL LAST FOREVER

Hej alla! Hoppas ni har haft en bra kväll och eftermiddag. När klockan slog fyra tror jag blev jag ock syrran sugna på något gott så vi gick och tittade i frysen och hittade en kladdkaka. Vi åt den och drack julmust till ett Gossip Girl avsnitt. Eftersom mamma inte kommer hem ifrån Sälen - där hon tillbringat några dagar för att renovera i huset - förren ikväll tyckte både Bellis och jag att det bästa är att vi åker till mamí imorgon bitti än sent ikväll. Jag var sen barnvakt åt Julia, vi duschade i typ en halvtimme. Sen gjorde jag och syster tacos till middag som vi sen åt med familjen, fööör gott. Aja, nu ska jag snart börja packa och sen kanske jag tittar lite på Gossip Girl. Hoppas ni har haft en bra kväll underbara ni! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Kära nån, vad klok du är Sofia! Du har så rätt i att vi alla är olika och måste respektera det, även om det kan vara svårt ibland.

Puss hjärtat!



Ps - du är så himla fin gumman, både på in- och utsidan, tro inte något annat!

2010-12-30 @ 20:43:34

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback