Mina närmsta vänner är Jossan, Petra och Bella och jag tänkte att jag skulle berätta lite om dom med min egna uppfatting.


Isabella Hedenstedt: Detta är en väldigt tyst och blyg persom men det gör henne inte tråkig. Bella och jag var bästisar en bit innan vi lärde känna Jossan och Petra. Bella och jag har väldigt kul ihop, något som alla kanske inte vet eftersom de bara har sett den blyga bella. Men inuti den tysta-ytan finns en sjukt snäll och omtänksam tjej. Den sötaste saken med Bella är att hon är så rar, hon är altid där när någon behöver pengar, fast hon inte har några skälv. Bella tänker alltid på andra före sig själv!  
 

Petra Johansson: Denna tjej har alltid något nytt som poppar upp i hjärnan, ibland har hon så mycket att säga att hon glömmer bort hur hon ska utrycka sig, hur gullit som helst. Petra är en sjukt kul och modig tjej som är väldigt fin. Petra är sjukt duktig på mycket, hennes tekningar är fantastiska, jag skojar inte - det är något hon sticker ut på! Petra är en sån person som man alltid har kul med och det är nog för hennes mod till att göra saker! Plus att hon är grymt söt också bara att man tar en titt in i de blåa ögonen blir man ju förälskad! Petra är helt underbar på alla sett!

Josefin Nilsson: Ja, vart ska man börja. Jossan är en helt fantastisk person, alla som har träffat Josefin vet att hon är speciell. Jossan älskar att prata, ibland slutar hennes mun aldrig gå. Men det är bra eftersom bella inte säger så mycket, så det inte blir tyst i vår lilla grupp. Jossan är den person som både är löjlig men också en sån vän som alla vill ha, hon kan verkligen lyssna. Om man behöver prata finns alltid Josefin där, hon bryr sig verkligen. Jossan och jag har bara känt varandra i tre år men det känns som vi har kompisar en lång tid. Jossan sticker ut, men glömmer aldrig fröken Nilsson eftersom hn är helt fantasktisk person!

Jag älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Gu vad söt du är sofia!!

älskar dig mest!:)

<333 <333 <333

2010-07-06 @ 20:59:23
Postat av: Moster Erika

Vilken fin beskrivning av dina vänner!

2010-07-07 @ 00:35:32
Postat av: Moster Lisa

Ååå vad fint du skriver om dina vänner Sofia! Vad glad jag blir att ni har såå kul ihop - det är precis så det ska vara!

Puss hjärtat!

2010-07-07 @ 11:14:02
Postat av: Jossan

Jätte fint skrivet.Jag började gråta. älskar dig med gumman :)

men ärligt talat jag ser helt drogad ut på den bilden.men jag brukar vara lite konstig så den passar nog in på mig. love you gumman :)

2010-07-08 @ 21:59:10

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback