NU: UTE PÅ LANDET!


Hej babes!
Vad händer? Här händer inte så mycket för tillfället, pappa, farbror och syster tittar på matchen och jag blev så uttråkad att internet var ända saken som kunde få ett leénde på mina läppar, hehe. Sitter just nu och dunkar in musik i mina små öron, livet leker. Åker hem från landet på fredag men vet inte vilken tid. Jossan kommer ju hem på fredag ifrån Kalmar, måste träffa henne - saknar henne mycket! Annars är planerna för ikväll att tyrcka ner lite jordgubbar och glass och titta på Gossip Girl boxen - ja den följer med vart jag än går - eller kanske lite OTH, vem vet! Hoppas ni har en awsome kväll sötisar! xox


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback