FUN

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: ganska trött
Favoritgodis: surt, salt och choklad
Är det nåt du absolut inte äter: fisk och skaldjur
Kläder just nu: shorts och ett volanglinne
Musik just nu: Lovekiller - Darin
Vad sa du senast: Jag kommer snart sötis.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag skulle vilja titta in i framtiden och titta hur det kommer vara då.
Fisk eller badkruka: Beror på tempratur, men är det varmt är jag en härlig fisk i vattnet
Saft eller alkohol: hallonsaft, hallonsaft
Hur många kuddar sover du med: 4 har jag i sänen men sover med 2
Favoritväder: Blandat, men mest sol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: pappas ipad, godis och Josefin, haha
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: åh herregud, jag lever på natten! Morgonen börjarinte förän klockan tio för mig.
Sparare eller slösare: jag älskar att shoppa men jag skulle aldig kunna vara pank så jag spara alltid lite
Bästa film: oj vad svårt, the notebook, mean girls + massa andra
Tror på liv på andra planeter: jag tror det, men det är inte så att jag brukar fundera på det
Kommer du ihåg din första kärlek: det är väl såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: nej, men gillar honom som vän
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: ja, kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, det är inte så att jag märker att jag behandlar någon illa.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, kärlek är underbart
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, max 3
Bio eller promenad: men en kille, helt klart en romatisk-promenad, hehe
Är du kittlig: ganska, växlar från dag till dag, hihi
Snarkar du? nej, ingen som tycker det
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? japp, alla. tycker de ska utrotas, värst är spindlar, där har jag en riktig fobi
Äckligaste insekten: spindel
Största svaghet: räddhet
Det här är jag bra på: vara ordningsam och planera
Bästa bok? Så blir du populär tror jag men jag gillar Gossip Girl- böckerna också.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga, tror jag
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba på ett ställe som gör mig glad, vill även prova på att jobba utomlands i några år.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? nej, men bloggen är min dagbok bara att jag inte avslöjar mina hemligheter här.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? får se i framtiden, vill ha en taturering nu men kommer nog ändra mig tills jag fyller arton
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) gud jag håller rent och fint hela tiden, kan inte sova annars, det har altid varit så. det är en del av mig att jag håller det fint och snyggt
Gungar du på stolen? ibland, kanske
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nja, jag är nog lite för feg för det.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nja, men jag tycker inte det är trevligt
Saltar du på maten? japp, älskar salt
Gillar du att sjunga? älskar det men jag gillar inte att sjunga utan ha en låt i bakrunden och helst inte framför folk för jag tycker inte jag är jätte bra på att skjunga
Anser du att du är stark? starkare än vissa men svagare än andra
Brukar du sola? japp, men mest för att jag gillar att vara brun.
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten uppochner
Röker du? usch nej
Snusar du? nejdå
Använder du knark? herregud nej
Kaffe, te eller inget? inget av de vill gärna dricka både kaffe och te men det vill inte in i min mun
Har du en besatthet? nja, kanske Gossip Girl, välj själv!


Kommentarer
Postat av: jossan

jo du är visst besatt av gossip girl.. kul att du vill ha med mig på en öde ö men varför??? du skulle nog tröttna att lyssna på allt jag säger. <3333 men

2010-07-17 @ 22:36:32

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback