a little bit afraid



i mondagsnatt hände något läskigt utanför min mammas lägenhet. tre blibomber sprängdes och vissa grannar vaknade av röklukt och några troligtvis av smällarna. någon hade satt bilbomberna på bilarna på parkeringen utanför vår nybyggda lägenhet. jag var som tur var hos pappa då, för tänk var läskigt om jag hade vaknat av att det sprängdes utanför min lägenhet. Imorse när jag åkte förbi och skulle gå in i ingången några meterbort ifrån brottsplatsen fick jag en klump i magen. det såg ut som en plats som de man ser i nyheterna i krigländerna som Irak, Israel osv. bilrutorna var söndersprängda, hjulen var helt bortsmällta och plåten var helt enket försörd!


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback