LaNdEt

Hej fina läsare! Just nu sitter jag vid morfars dator på landet. Jag har gjort absolut ingenting idag. Blev väckt klockan elva av morfar, åt frulle och sen har jag suttit vid tv:n hela dagen och tittat på VM, bröllopstjafs och massa annat tråkigt som har gått på tv idag. Vädret har inte varit varmt idag men det har inte regnat hos oss som tur var. Blir fläskfilé till middag och sen vet jag nte vad som mer händer idag. Det finns inte så mycket att göra här ute på Hemmarö. Jag åker ju hem imorgon somsagt. Jag längtar tllls imorgon för då börjar One Tree Hill efter ett uppehåll och det är jätte bra säsong, eller inte för att de andra inte är det. Har massa trevliga planer för nästa vecka men det säger jag sen. xox


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback