H o l l a i f y o u n e e d m e .


Hej bloggen! Sitter här och diggar till massa skön musik, låter mysigt va? Hehe. Jag har varit i skolan idag. Dagens lektioner var Spanska, Bild, No och Svenska. Jag gjorde ett muntligt prov i Spanska och jag fick VG+, det är ju bra eftersom jag är inte så otroligt bra i Spanska. Sedan gjorde jag klart min uppsats/text i Konst Historia. På No:n fick vi smaka på färglös Coca Cola, pröva inte det hemma för det var inte gott, eller det smakade inte så mycket. Sedan skrev jag på min berättelse på Svenskan, chill dag! Nu har jag varit hemma en stund. Jag har ätit mellis och tittat på DH och nu har jag presic packat klart mina väskor för idag åker jag till papí! Så blir mer uppdatering där.  p u s s


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback