SunDay


Hej bloggen! Tyst blogg det har varit denna dag! Hur som helst, idag är det den sista maj men även morsdag! Jag vaknade upp imorse hos Bella och vi satt ute och åt frulle senan fixade jag mig och gick hem och dushade. Sen drog jag med mig min lilla kropp till mammas lägenhet och vi satt och fikadeoch jag grattade henne på morsdag. Sen gick jag hem och plattade håret och sen tittade jag lite på tv. Sen vid halv fyra åkte jag hem till min farmor för hon hade bjudit dit alla hennes barn och de hade deras barn altså alla min kusiner. Jag har fem kusiner på pappas sida och två systrar så vi är åtta stycken, med mig. Men vi var iallafall i parken och spelade fotboll och bara hade jätte kul. Sen åt vi lite och sedan blev det fotbolls match på en lite gräsplätt!
Lyckad dag! p u s s i s a r ! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback