SVAR PÅ KOMMENTAR(ER)

petra om NU:: du hade rätt...det är bra ! :D <3<3

svar: klart det är bra, jag älskar det! för er som undrar är det Gossip Girl
vi pratar om. Petra fick låna box 1 av mig i fredags kväll och i söndags
eftermiddag hade hon sett klart den, stolt!

Moster Lisa om THANKS DADDY!: Vilken fin bild på dig och din Pappa!
Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Kram hjärtat, ha ett underbart höstlov!

svar: Tack så mycket jag tycker också det! Ja vi hade det jätte mysigt,
puss och kram till dig och familjen!

gabriella om BEAUTIFUL JEWELRY: sofia(mitt uttal), vart kommer de
svarta halsbandet ifrån? love ja

svar: Hej vännen, haha, det med korset är ifrån www.costumesupercenter.com
och det med flera kedjor är ifrån www.net-a-porter.com! älskar dig med.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback