28 OKTOBER 2010


 
bild ifrån i eftermiddags. Hej läsare!
Blir ett lite kort/snabbt inlägg nu innan jag ska upp och hjälpa till med maten. Men jag har proat idag som vanligt. Det gick jätte bra och jag gillar verkligen Sabine och Grace sjukt mycket. Pappa kom på en lunch och jag fick skjuts hem efteråt så jag kom hem 40 minuter tidigare än vad jag skulle ha gjort, tack pappa. Nu har jag hjäplt till i trädgården för att tjäna lite cash och jag hoppas på lite extra i nästa månadspeng. Annars har jag bara titta liote på tv och städat i mitt rum. vi hörs sen lovar jag.


Kommentarer
Postat av: Dannie

dem där ögonen... herregud jag dör sofia! <333 sååå vacker du är sötnos!

2010-10-28 @ 19:00:22
URL: http://singoutloud.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback