FAAAN VAD JAG ÄR GLAD.


Hello cuties!
Jag vaknade vid tio då väckarklockan väckte mig. Jag åt frulle och fixade mig. Efter det åkte jag och pappa till Nacka Forum och vi skulle shoppa. Jag har inte shoppat med papppa sen jag var typ åtta år gammal utan jag har bara shoppat med Anna då eftersom han kan tröttna. Men för några dagar sedan sa han att han lovade att vi skulle shoppa och han skulle betala. Vi kom till Nacka Forum och han sa ett max pris för hur mycket han skulle betala: 2000 kronor. Han gick och tittade lite i hans affärer och jag tittade i mina och sen la jag undan det jag ville ha och sen betalade han. Men eftersom han ska bort ikväll hann vi inte handla klart så jag kommer få de 500 kronorna som blev över för att handla för de i veckan då jag ska shoppa med till exempel Daniela, bra deal? Gud vad jag är glad eftersom jag har kommit hem med massa fina saker som jag ska försöka visa för er om det blir bra bilder. Xox. ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback