plugg, plugg, plugg

Det är det min tid går åt, inte hela kanske men stor del utav den. För när jag inte pluggar får jag dåligt samvete och när jag får dåligt samvete kan jag inte göra något annat än plugga för att må bra. Jag skulle heldre vilja:

- blogga en massor och titta facebook
- titta på 7th heavent avsnittet som ligger och väntar på mig i boxern
- titta på desperate housewives avsnittet som kommer klockan 21 på femman
- spendera lite tid med familjen hos pappa eftersom jag åker till mamma imorgon
- ta en lång varm dusch där jag inte behöver stressa
....
Jag har precis gjort engelska och ska läsa lite som och titta spanskan tills på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Kämpa på gumman, du är såå duktig! Kram och uppmuntran till dig!

2010-10-05 @ 20:15:06

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback