SAKNAD: SOMMAREN 2010


jag saknar att vara brun. jag saknar mys hos jossan med henne och petra.  jag saknar attt vara på landet och bilresan hem i morbros cab. jag saknar twilight fan event och att vara där med jossan. jag saknar att sola och luncha i jossans trädgård med henne och bella. jag saknar att bada i farfars-pool med systrarna. jag saknar att vara på dannes land och leka i vattnet med familjen moren. jag saknar shopping och fika med underbar gabbi. jag saknar sena sommarkvällar at lovas place med henne och trixi. jag saknar shopping på söder med amanda. jag saknar frankrike. jag skanar sommaren 2010. ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

Jag lovar sommaren 2011 kommer bli ännu bättre :)

2010-10-14 @ 15:46:44

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback