MÅNDAG 21/2

hellu mina fina läsare! jag hoppas att allt är bra med er. med mig är allt bra, skolan rullar väl på som vanlig och mina vänner gör dagarna mycket bättre än vad de verkligen är, skönt. men det är bara fyra skoldagar kvar och sen har vi sportlov, så himla underbart. dock känns det ganska hemskt att tiden går så himla snabbt snart ska jag lämna min skola för gått också. började på min uppsats i skolan också men jag jobbar mycket bättre hemma på sådana saker så jag har börjat lite här hemma på den. har inte så himla mycket läxor denna vecka, lite prov och svenskaläxa, ganska lugnt.
aja, men nu avrundar jag här för detkänns så tråkigt för er att läsa om min tråkiga skol-varadag.
snart kommer "30-bilder" upp också. pussar till er. ♥



Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback