SVAR PÅ KOMMENTAR

Anonym om DAG 16: En bild på dig själv:
Fin du är! Hur sminkar du dig? ♥
SVAR: För det första tack så hemskt mycket, blir sååå glad! Jag använder mig först av ett mineralpuder ifrån Lumene och sen brukar jag ha brunpuder på kindbenen för att forma in ansiktet bättre. Jag brukar mest lägga min energi på ögonen för jag tycker det är viktigast. Så först börjar jag med att använda mig av en vanlig ögonbrynspenna ifrån H&M. För att få ögonen lite större brukar jag lägga ett litet lager vit-kajal på vid underögonfransarna. Sen böjer jag mina ögonfransar och målar med min mascara som heter Extra Volume Collagene ifrån Loréal, grymt bra! Sen är jag klar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback