DAG 18 – MIN FÖRSTA KYSS

Mina "30 DAGAR" har haft lite uppehåll nu på några dagar men nu kommer den tillbaka som vanligt!


Fotky uživatele I když pro svět budeš nikdo,jednou příde ten,pro koho budeš svět ... – Profilové fotky  Fotky uživatele I když pro svět budeš nikdo,jednou příde ten,pro koho budeš svět ... – Profilové fotky
Den som jag kommer berätta om var nog inte min första men denna minns jag riktigt väl! Jag pussades ofta och med många när jag gick i sexårs och ettan, jag kunde vara ihop med fem killar samtidigt och hade inte riktigt koll på vilka alla var. Men denna kyss betydde något för mig då!

Jag gick i tvåan och jag var ihop med en kille i min parallellklass och vi var "förälskade". Det var alla hjärtans dag och vi båda hade köpt en liten sak till varandra, vad jag fick kommer ni få se i inlägget om min "första kärlek"! Vi "älskade" varandra i alla fall och när han skulle åka hem så tog han in mig i ett grupprum eller något sånt och han kysste mig och jag kommer ihåg hur lycklig jag kände mig. Jag lyste hela den dagen och kände mig som en stor tjej, fast jag bara var sju/åtta. Men att han bara hade tagit undan mig och pussat mig ömt på munnen får mig att le än idag! Riktigt moget för en åttaårig kille! 

Aja, nu har jag avslöjat hur min första kyss var! Med vem det var kommer jag säga som sagt i inlägget om min första kärlek! ♥ 


Kommentarer
Postat av: gabriellas

Fy fan vad gulligt <3

2011-01-02 @ 23:40:22
URL: http://gabriellasegna.blogg.se/

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback